Jandarmadan Sokak Hayvanlarına Şefkat Eli

AKSARAY (HY) - Hilmi Yol | 20.12.2022 - 11:37, Güncelleme: 20.12.2022 - 11:41 6111+ kez okundu.
 

Jandarmadan Sokak Hayvanlarına Şefkat Eli

Havaların iyiden iyiye soğumaya başladığı şu günlerde, Aksaray Jandarma ekipleri sokak hayvanlarına barınak yaptı.
Aksaray İl Jandarma ekipleri tarafından yaplan açıklamaya göre," Aksaray İl Jandarma Komutanlığınca, soğuk hava şartlarında sokak hayvanlarının korunması, yaşam şartlarının kolaylaştırılması ve beslenmesi amacıyla çalışmalarımıza aralıksız devam edilmektedir. Aksaray’da etkili olan soğuk hava insanlar kadar hayvanları da olumsuz etkilemektedir. Hava sıcaklığının geceleri (-) derecelere kadar düşmesiyle birlikte sokak hayvanlarının mağdur olmaması için Aksaray İl jandarma Komutanlığına bağlı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi tarafından hayvanlar için kullanım ömrünü tamamlamış ahşap malzemelerden köpek kulübesi, kedi evi ve kuş yuvası yapılarak doğaya bırakılmıştır. Geri dönüşüm alanlarından toplanan ahşap malzemeler, Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Tim Komutanlığı personelinin imkânları ile köpek kulübesi, kedi evi ve kuş yuvasına dönütürülerek, Aksaray İli genelinde sokak hayvanları ve kuşların yoğun olarak bulunduğu belirli noktalara bırakılmıştır. Aksaray İl Jandarma Komutanlığınca, geri dönüşüm malzemelerin çöp olmadığı bilinci ile hem sokak hayvanlarını kış günlerinde soğuk havalardan korumak hem de atıkları değerlendirerek yaşanalabilir bir Aksaray, yaşanabilir bir Türkiye ve yaşanabilir bir dünya için çevre, doğa ve hayvanların korunmasına yönelik çalışmalarımıza azim ve kararlılıkla devam edilecektir"denildi.
Havaların iyiden iyiye soğumaya başladığı şu günlerde, Aksaray Jandarma ekipleri sokak hayvanlarına barınak yaptı.

Aksaray İl Jandarma ekipleri tarafından yaplan açıklamaya göre," Aksaray İl Jandarma Komutanlığınca, soğuk hava şartlarında sokak hayvanlarının korunması, yaşam şartlarının kolaylaştırılması ve beslenmesi amacıyla çalışmalarımıza aralıksız devam edilmektedir. Aksaray’da etkili olan soğuk hava insanlar kadar hayvanları da olumsuz etkilemektedir. Hava sıcaklığının geceleri (-) derecelere kadar düşmesiyle birlikte sokak hayvanlarının mağdur olmaması için Aksaray İl jandarma Komutanlığına bağlı Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Timi tarafından hayvanlar için kullanım ömrünü tamamlamış ahşap malzemelerden köpek kulübesi, kedi evi ve kuş yuvası yapılarak doğaya bırakılmıştır. Geri dönüşüm alanlarından toplanan ahşap malzemeler, Çevre, Doğa ve Hayvanları Koruma Tim Komutanlığı personelinin imkânları ile köpek kulübesi, kedi evi ve kuş yuvasına dönütürülerek, Aksaray İli genelinde sokak hayvanları ve kuşların yoğun olarak bulunduğu belirli noktalara bırakılmıştır. Aksaray İl Jandarma Komutanlığınca, geri dönüşüm malzemelerin çöp olmadığı bilinci ile hem sokak hayvanlarını kış günlerinde soğuk havalardan korumak hem de atıkları değerlendirerek yaşanalabilir bir Aksaray, yaşanabilir bir Türkiye ve yaşanabilir bir dünya için çevre, doğa ve hayvanların korunmasına yönelik çalışmalarımıza azim ve kararlılıkla devam edilecektir"denildi.

Aksaray HABERİ

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve eskilgazetesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.